پرده کرکره ای چوبی خرید جدیدترین مدل کرکره آشپزخانه بصورت آنلاین با بهترین کیفیت

این نوع پرده کرکره با تمام سادگی که دارند هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی‌شوند و به راحتی با هر فضایی ست می‌شوند. لذت وعده های غذایی روزانه، مهمانی ها و دورهمی ها، جمع های خانوادگی در یک محیط با زیبایی منحصر به فرد و نوری ملایم، فضایی همراه با آرامش را میتوانید با پرده کرکره چوبی تجربه کنید. پرده کرکره‌ چوبی از جنس چوب طبیعی، همچون بامبو و راش تولید می‌شود که مکانیزم و عملکرد این نوع پرده دقیقاً مشابه پرده کرکره‌ای کلاسیکِ فلزی است. می توانید زنجیر را در جهات مختلف بکشید و با چرخاندن تیغه ها میزان نور را تنظیم کنید. شما عزیزان می توانید با بهترین قیمت، پرده کرکره چوبی خود را با بالاترین کیفیت از مستر خونه خریداری کنید.

  • مشاهده جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب عروس با پارچه های تور، حریر، ابریشمی، کتان و مخمل و راهنمای خرید پرده اتاق عروس را را در این مقاله از سایت سبک مدرن، تجربه کنید.
  • در حالت برقی، هم بالا و پائین بردن و هم تنظیم نور و باز و بسته شدن پرده با ریموت کنترل و از راه دور انجام می شود.
  • امکان ترکیب رنگ ها و ایجاد طرح مورد نظر در ردیف های پرده وجود دارد.
  • در عین حال هر دو مورد قابل استفاده برای هر فضایی هستند و بسته به سلیقه مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای خرید انواع پرده های پذیرایی، پرده اتاق خواب و پرده زبرا به سایت سبک مدرن مراجعه کنید. اما به این معنا نیست که در سایر اماکن، نظیر فروشگاه ها و ادارات نمی توان از آن استفاده کرد. با توجه به شرایط محیط و دکوراسیون داخلی ساختمان، می توان از این مدل پرده کرکره استفاده کرد. کرکره چوبی پذیرایی و کرکره چوبی آشپزخانه از پرکاربرد ترین نمونه ها به حساب می آیند.

خرید پرده کرکره آلومینیومی که با نام های دیگری از قبیل کرکره فلزی نیز شناخته شده می باشد، یکی از انتخاب های عالی برای منزل و محیط های… خرید پرده آشپزخانه آیا به دنبال انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه خود هستید؟ ما در این پست به شما کمک می کنیم که بهترین پرده را با مناسب ت… انواع پرده کرکره را با مرغوب ترین کیفیت و نازل ترین قیمت از گروه پرده متین دریافت کنید. کرکره فلزی نیز در صورت بسته بودن می تواند از حریم خصوصی شما محافظت کند یعنی دید ندارد، اما ممکن است سایه های داخل یک اتاق روشن را نمایش دهد . از لحاظ عبور نور نیز در حالت بسته تیغه ها مانع عبور نور می شوند به جز تیغه های پرفراژ (سوراخ دار) که نور را عبور می‌دهند.

نحوه شستشوی پرده به عواملی مانند جنس، ظرافت، صخامت و غیره بستگی دارد که گروه طراحی سبک مدرن آموزش شستشوی انواع مدل پرده را در این مقاله فراهم کرده است. هر آنچه که برای زیباسازی محیط خود نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید ویستا پرده کرد. فیکانو مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندها و همچنین محصولاتی که هر فرد در محیط زندگی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. سلام ، پرده کرکره چوبی که شما از فروشگاه ما تهیه میکنید کیفیت مرغوبی دارد و هیچ نوع آسیبی در برابر رطوبت و نم نمی بیند. کرکره ای چوبی گردویی و زرشکی می توانند گزینه هایی ایده آل باشند.

پرده کرکره ای یا venetian blind نوعی پرده برای پوشش پنجره ها است که از جنس فلز ، چوب یا وینیل ساخته شده است. ساختار این پرده ها به صورت اسلت های افقی در اندازه های مشخص است که توسط یک طناب بالا و پایین می‌شوند. کرکره فلزی یا چوبی ویژگی های بسیاری نظیر کنترل و تنظیم نور ورودی/خروجی ، قابلیت شستشو سریع و قیمت مناسب را دارد. شستشوی پرده کرکره چوبی پنجره یکی از مهم ترین دغدغه ها برای اغلب خانم ها می باشد و به دلیل عدم شناخت بافت چوب به کار رفته در این کرکره…

مجوز های پرده برقی متین

پرده کرکره ای یا همان کرکره سوئدی در دو مدل فلزی و چوبی در سایز های مختلف عرضه می‌شوند. شما میتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود داشته باشید. مدل جدید پرده زبرا در دنیا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل پرده ها، این روزها پرده زبرا می باشد. نکته مهم در این مدل از کرکره ها این است که برای کرکره چوبی متراژ زیر 2 متر مربع ، همان 2 متر محاسبه می شود. همچنین می توانید برای مشاوره و یا سفارش پرده زبرا و سایر پرده های مدرن با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

مستر خونه یکی از برترین و بهترین مرکز خرید پرده کرکره چوبی می باشد. دقت کنید که پرده کرکره چوبی مانند پرده کرکره فلزی ضدآب نیست، بلکه در صورت شستشوی زیاد با آب یا تماس زیاد با رطوبت، بافت آن تغییر کرده و سطح آن پیچ‌وتاب برمی دارد. پرده كركره ایافقی در کل به دو نوع پرده کرکر‌ه فلزی یا آلومینیومی و کرکره ای چوبی عرضه می شوند. منظور از فلزی و چوبی بودن ، جنس تیغه های آن است که از جنس های فلزی مثل آلومینیوم و یا جنس چوبی ساخته شده است. پرده کرکره ای چوبی یکی از اولویت های خریداران پرده کرکره ای می باشد چرا که همراه زیبایی به خوبی و به طور کامل نور ورودی را کنترل می نماید.

ویژگی­ پرده کرکره­ای چوبی؛ اکوستیک بودن طبیعی

پرده کرکره ای چوبی خرید جدیدترین مدل کرکره آشپزخانه بصورت آنلاین با بهترین کیفیت در روش اول شما می‌توانید در صفحه محصولات ما، نوع پرده مورد نظر و رنگ آن را انتخاب کنید. سپس وارد صفحه محصول مورد نظر شده و بعد از وارد کردن عرض و ارتفاع، پرده درخواستی خود را سفارش دهید. در مورد پرده فلزی یا آلومینیومی هم به همین روال است زیرا ممکن است رطوبت تیغه های آن را دچار زنگ زدگی کند؛ مگر اینکه مطمئن شوید پرده هایی که خریداری می کنید دارای خاصیت ضد زنگ است.

استفاده از این پرده ها در آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن باعث مدرن تر شدن هرچه دکوراسیون می‌شود و یک فضای آرامبخش و مینیمال را در روز و شب ایجاد می‌کند. این پرده معمولا با دو ابعاد تیغه ۲۵ میل و ۵۰ میل عرضه می‌شوند که مانند دیگر حالتهای کرکره‌ای دارای طناب یا زنجیری برای باز و بسته کردن پرده و تنظیم میزان نور می‌باشند. علاوه بر امکان استفاده از ریموت کنترل نیز در این نوع پرده وجود دارد. اینکه از چه نوع تیغه ای برای مدل پرده کرکره چوبی پنجره استفاده شود کاملا بسته به نظر مشتری دارد. پرده کرکره فلزی دارای رنگ بندی مختلف و طرح های بسیار متنوع نظیر ساده ، پرفراژ ، طرح چوب ، متالیک ، طرح دار و دیگر مدل ها است.

پرده کرکره فلزی ساده کد 4007