چگونه بک لینک بگیریم؟ بهترین روشهای ساخت بک لینک رایگان-بک لینک گلدلینک

بالا رفتن و پایین آمدن اعتبار هم به اعتبار سایتی که به شما لینک می‌دهد بستگی انواع بک لینک دارد. هرچند شبکه‌های اجتماعی ممکن است تاثیر مستقیمی در نتایج موتورهای جستجو نداشته باشد ولی با فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی باعث پخش شدن لینک‌های سایت خود به صورت طبیعی می‌شوید. همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند.

  • اگر درخواستتان رد شد، فیدبک بگیرید و به دنبال بهبود روش‌های خود باشید.
  • حتی اگر شخصیت والای شما مانع توسل به چنین روش‌های نادرستی شود، هیچ بعید نیست که بازهم رقبای شما در هر فرصتی برای ضربه زدن به کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنند.
  • ابزار دیگر گوگل برای یافتن کلمات کلیدی گوگل ترندز است که می توانید برای مقایسه عبارات به آن رجوع کنید و برای انتخاب کلمه کلیدی ایده بگیرید.
  • احتمالا برای پذیرش پست مهمان ناچارید به رقبای خود با دادن بک لینک اعتبار دهید.
  • و حتما مهم است که این سایت‌ها معتبر و پربازدید باشند و رتبه و اعتبار دامنه بالایی داشته باشند.
چگونه بک لینک بگیریم؟ بهترین روشهای ساخت بک لینک رایگان-بک لینک گلدلینک

که براحتی می توانید مالک سایت را قانع کنید که لینک شکسته در سایتش را با لینک سایت شما جایگزین کند. داده اینفوگرافیک یک فرمت رایج برای به اشتراک گذاری اطلاعات هستند. با ساختن آن، می‌توانید آن را در میان بسیاری از وبسایت‌ها به اشتراک بگذارید. برخی افراد فکر می‌کنند تصاویر در متن اثری ندارند اما باید بدانید که برخی افراد بصری هستند و فقط تصاویر را می‌بینند. با ایجاد تصاویر منحصر به فرد می‌توانید به غیر از درج کردن لینک سایت در عکس، لینک‌سازی خفیفی ایجاد کنید.

کامنت بک لینک

وقتی گوگل به هر صفحه وب یک رتبه اختصاص داد و در واقع page rank را به همگان معرفی کرد، بک لینک‌ها تحت تأثیر رتبه‌ها قرار گرفتند. با معرفی پیج رنک، هر بک لینک با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند بخشی از رتبه آن صفحه را به صفحه مقصد انتقال دهد. همه بک لینک‌ها به صورت پیش‌فرض این انتقال رتبه را انجام می‌دهند و با این شرایط بک لینک فالو نام می‌گیرند. حال که می‌دانیم بک لینک سایت چیست و با چه روش‌هایی می‌توانیم بک لینک بگیریم، در ادامه قصد داریم انواع بک لینک را بررسی کنیم.

این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم. البته لازم به ذکر است که از ضرورت اپدیت سایت نیز غافل نشده و تنها به بک لینک بسنده نکنند. در این مقاله با مفهوم بک لینک و نحوه بررسی ارزش آن توسط گوگل آشنا شدیم در درس بعدی به بررسی روش های مناسب برای کسب بک لینک و معرفی تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه میپردازیم.

از پیوند ها به سایت خود ترافیک ارسال کنید

بک لینک‌ها به طور پیش‌فرض «فالو» هستند، به این معنی که لینک دهنده اعتبار لینک و سایت ما را تایید می‌کند. با این کار هم سرعت ایندکس شدن بک‌لینک‌ها بیشتر می‌شود هم از این طریق می‌توانید برای وبسایت خود ترافیک ورودی بگیرید. ویرگول یک شبکه اجتماعی برای محتواهای فارسی است که افراد با عضویت در آن می‌توانند مطلب بنویسند و نوشته‌های دیگران را بخوانند. محبوبیت ویرگول اینقدر زیاد شده است که در حال حاضر هزاران نفر در آن عضو هستند و مطالب مختلف منتشر می‌کنند و خیلی از این نوشته‌ها به نتایج اول گوگل راه پیدا می‌کنند.

بک لینک های کلاه خاکستری