آشنایی با چهل و سه تا از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان آپدیت ۲۰۲۲ میداس سرمایه-بروکر آمارکتس

معمولا اکثر حساب های تجاری اسپرد شناور دارند که همان اختلاف قیمت بین Ask و Bid است. اسپرد شناور در مجموع از اسپرد ثابت کمتر است و همین دلیل انتخاب بسیاری از تریدرهاست اما ممکن است در زمان نوسانات شدید به طور مثال زمان اعلام اخبار اقتصادی اسپرد شناور به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. سلام اقا حامد عزیز نظر شما درباره بروکر ifcmarketچیست؟وایا رگوله معتبری داره ؟پیشاپیش از جوابتون ممنون میشم. از دیگر مزیت‌های بزرگ این بروکر، می‌توان به 15% بونوس یا جایزه واریزی اشاره کرد. به این صورت که، چنانچه شما اولین واریز خود را در این بروکر انجام می‌دهید، معادل 15% مبلغ واریزیتان به شما اعتبار اضافه‌تر تعلق خواهد گرفت. به عبارتی وقتی زیان شما در جریان معاملات به حد مبلغ اعتبار اضافی دریافتی می‌رسد، بونوس شما حذف نخواهد شد.

در ماه آگوست کمیسیون روی واریزها و برداشت‌ها به طور کامل حذف شد. در ماه ژوئن، آمارکتس برنده جایزه IAFT «بالاترین درصد مشتریان موفق» و «سریعترین اجرای دستورات» شد. البته اگر با مقداری تاخیر پاسخ سوالات یا درخواست‌های خود را بگیرید می‌تواند به سبب مواردی مانند بالا بودن ترافیک کاری بروکر هم باشد و لزوما به معنای بی‌اعتباری آن نیست. در بازارهای معاملاتی اخبار بازار و رویدادهای اقتصادی روی روندها، قیمت و رفتار قیمت یا اصطلاحا پرایس اکشن تاثیر بسیاری دارند. این رویدادها و اخبار معمولا در جدولی که به آن تقویم اقتصادی یا Economic calendar می‌گوییم جمع‌آوری می‌شوند. پس در نتیجه، شما 5,000 دلار سود خواهید کرد و این مقدار به مارجین شما اضافه خواهد شد.

خدمات پشتیبانی مشتری بروکر

در حالی که این بروکر به شما امکان دسترسی به بازارهای نقدی فارکس را نمی دهد، اما می توانید با آن در ETF، ارز سرمایه گذاری کنید. این پلتفرم می‌تواند راهی عالی برای ایجاد محافظت در برابر افزایش یا کاهش نرخ‌های بهره ای باشد و به این صورت از پرتفوی شما مراقبت می‌کند. از این گذشته گزارشات مختلفی درباره تاخیر بسیار طولانی برای برداشت های ریالی در این بروکر نیز مشاهده می‌شود. اگر به دنبال استفاده از خدمات بروکر HYCM برای معاملات در بازار فارکس برای خود هستید، حتماً باید بررسی کاملی از شرایط آن داشته و سپس برای این منظور اقدام کنید. به همین دلیل سعی کردیم تا در این بخش آنها به معرفی بروکر های با سابقه و با اعتبار کافی بپردازیم؛ اما لازم است قبل از بررسی این بروکرها چند نکته بسیار مهم و حیاتی را با شما در میان بگذاریم. بهترین بروکر فارکس برای اسکالپ همچنین بایستی دارای شبکه اتصال قدرتمندی نیز باشد.

  • با ورود به بروکر ، امکان معامله در فارکس بسیار آسان شد و با یک خط اینترنت و موبایل و یا کامپیوتر، معامله گران توانستند در بازار معاملات خود را انجام دهند.
  • اکثر بروکرهای قبرسی ایرانی ها را نمیپذیرند و مشتریان ایرانی خود را در شعب دیگر خود که اغلب شعب جزیره ای هستند ثبت نام میکنند.
  • شما می توانید در شبکه های اجتماعی واتساپ یا تلگرام، همچنین از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی با مدیر یا منجر آن بروکر در ارتباط باشید.
  • وبسایت آی آر بروکرز در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و هیچگونه توصیه‌ای مخالف با قوانین ایران و شرع ارائه نمی‌کند.
منظور ما از غیر قابل پیش بینی بودن این بروکر ها این است که ممکن است برداشت های شما را پردازش نکند و دست کاری هایی در سیستم رخ دهد که به ضرر شما و سرمایه تان ختم شود. در صورتی که چنین مشکلاتی برایتان پیش بیاید هیچ نهاد و ارگانی پاسخ گوی شما نخواهد بود و شکایت شما به هیچ جایی نخواهد رسید پس حتما در انتخاب بروکر تمام دقت خود را به کار بگیرید. بروکر ها یا همان کارگزاری ها در فارکس، نقش بسیار پر رنگی را در معاملات بازی می کنند و آن ها با واسطه شدن میان بانک ها و معامله گران، موجب می شوند تا معاملات کلانی در سراسر جهان شکل بگیرد. از نظر گستره فعالیت، کارگزاران یا بروکرها هر کدام ویژگی‌های خود را دارند.

آشنایی با چهل و سه تا از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان آپدیت ۲۰۲۲ میداس سرمایه-بروکر آمارکتس

فرقی میان سرحالی یا سرخوردگی وجود ندارد، استفاده بیش از حد از احساسات در معامله پایان خوشی نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت پارسی فارکس (parsiforex.com) شوید و مقاله کپی تریدینگ چیست را مطالعه کنید. بروکر ارانته برای احراز هویت از شما مدارک هویتی مثل کارت ملی و همچنین برای تاییدیه آدرس یکی از قبوض خدماتی مثل برق را از شما درخواست می‌کند. چیزی بنام اسپرد صفر وجود ندارد و معنی حساب Zero نزدیک به صفر هست و به طور میانگین ۱ پیپ اسپرد دارند. در قسمت تائید هویت و تائید آدرس هم کشور ایران وجود ندارد میخواستم که من رو امارتکس راهنمایی کنید.

معاملات خود را با مورد اعتمادترین بروکر انجام دهید