لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل

این لوله‌ها انعطاف بالایی داشته و از انواع رشته‌ها در برابر فشار و ضربه حفاظت می‌کنند. لوله‌های فلکسیبل خرطومی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توان با نصب یک محافظ کابل لاستیکی درون آن از ورود انواع آلودگی، گرد و خاک جلوگیری کرد. این نوع لوله‌‌های فلکسیبل‌ نوارهای فلزی به شکل مدور با سطح مقطع مربعی هستند که در انتهای کار با روکش PVC پوشانده می‌شوند.

این نوع لوله بسیار قابل انعطاف بوده و پوشیده شدن آن توسط پی وی سی نیز مقاومت خوبی به این نوع لوله‌ها اضافه می‌کند. از این دسته لوله‌ها در مکان‌های تجاری، دوربین‌های مدار بسته برای پوشش دهی سیم و کابل‌ها استفاده می‌شود. از این محصول برای محافظت از سیم‌ها و کابل‌ها در تمامی تاسیسات الکتریکی که مرطوب و یا دارای گرد و غبار هستند، سیم‌های روشنایی، کف و سقف کاذب و سیستم‌های مدار بسته استفاده می‌شود.

خرید لوله فلکسی روکش دار رهاورد

لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل کانال فلکسیبل الاستومری در دو مدل RUBER و GENERAL تولید میگردد که در مدل رابر لایه رویی و لایه داخلی آلومینیوم و داخل آن عایق الاستومریک قرار گرفته و مدل جنرال لایه رویی پی وی سی مشکی و لایه داخلی آلومینیوم می باشد. لوله فلکسیبل روکش دار PVC از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی که بیشتر در کابل کشی دوربین مداربسته استفاده میشود. لوله خرطومی برق فلکسیبل دارای مدل های مختلفی هستند که یکی از این مدل ها لوله خرطومی فلزی یا لوله فلکسی نام دارد که این لوله ها با داشتن شکل فلزی و منعطف می توانند برای پوشش و محافظت از کابل ها و سیم های برق و شبکه مورد استفاده قرار گیرند. از اصلی ترین مزایای این نوع خرطومی فلکسیبلی بالا بودن انعطاف آنها مخصوصا در سایز های کوچکتر و استفاده در صنعت های مختلف است. لوله های پی وی سی معمولی این انعطاف را ندارد بنابرین این نوع فلکسی جایگزین استانداردی برای هر نوع لوله کشی است. بنابراین در برابر خوردگی کاملاً مقاوم هستند و باعث بالا رفتن طول عمر و کارایشان می شود.

  • یخچال‌سازی، جارو برقی، سیم کشی، وسایل نقلیه، ماژول‌های خورشیدی لوله فلکسی و… نیز استفاده نمود.
  • این نوار چسب از دو نوعِ آلومینیومی و برزنتی ساخته می شود که بنا به تناسب جنس و رنگ لوله فلکسیبل صداگیر از هر کدام می توان بهره جست و لاین لوله فلکسیبل صداگیر را بطور کامل هوابندی نمود.
  • جنس این لوله‌های فلزی از ورق آلومینیوم است؛‌ به همین دلیل با نام لوله خرطومی فلزی هم شناخته می‌شوند؛ بنابراین در محیط‌هایی که پیچ و خم‎های زیادی دیده می‌شود، استفاده از این لوله‌ها گزینه مناسبی خواهد بود.

تولید در سایزهای “3 الی “24 به بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارسال نماید. ضخامت ورقِ مذکور نیز با افزایش یا کاهشِ قطر لوله فلکسیبل صداگیر تغییر می کند. سه راه نوددرجه همقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از دو قطعه شامل لوله اصلی و قطعه نافی ،که هر دو قطعه نیز همقطر هستند تشکیل شده است. برای استحکام و دوامِ بیشترِ دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر ،در سه سانتیِ هر یک از لبه ی هر دهانه از سه راه لوله فلکسیبل صداگیر ،یک برجستگیِ گِرد بنام رُخ ایجاد می شود.وجودِ این رُخ هم باعث استحکام دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر و هم باعث گیراییِ بیشترِ سه راه به لوله فلکسیبل صداگیر می گردد.

لوله فلکسی روکش دار

بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و … بستگی دارد که این موارد می تواند تولید کانال های خرطومی فلکسیبل با لوله فلکسی یا لوله فلکسیبل را تحت شعاع قرار دهد. ۵- علیرغمِ تمامِ مزیت های عنوان شده، می توان گفت مهمترین مزیتِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی اتیلن، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی این محصول می باشد. ۲- لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر در مقابلِ نفوذ رطوبت،آب و انواع بخارات، مقاومتِ خوبی از خود بروز می دهد. ۱-وزن سبکِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی استر، با توجه به لایه های مجزای تشکیل دهنده ی این محصول جزوِ نکاتِ مثبتِ این محصول می باشد. شرکت پتروکاسپین در ویترین خود طیف گسترده ای از انواع لوله برق از قبیل لوله فولادی، لوله pvc نسوز، انواع لوله فلکسیبل یا همان لوله های خرطومی را دارد.

کاربرد این لوله خرطومی فلزی در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود. لوله‌‌ فلکسی دارای سطح مقطع گرد با ایجاد پوشش اضافی به دور سیم یا هر نوع هادی الکترونیکی وظیفه حفاظت از آن را دارد. جهت خرید لوله فلکسیبل باید موارد استفاده و شرایط محیطی آن را به خوبی درنظر گرفت و با نظر و تخصص تکنسین نوع و متراژ مربوطه را تهیه کرد. از سویی امروزه دنیای مجازی نیز امر خرید را سهولت بخشیده و براحتی و با صرف انرژی و زمان کمتر اقدام به خرید فلکسی از فروشگاه‌های معتبر نمود. هنگامی‌که تکنسین‌های برق شروع به سیم کشی در محیط‌های مسکونی، تجاری و… می‌کنند، اولین چیزی که باید درنظر بگیرند نوع سیم کشی مورد استفاده است. تعیین نوع سیم کشی مناسب، کار را برای آنها آسان‌تر می‌کند و همچنین نظم بهتری برای سیم کشی بوجود خواهد آمد؛ مجرای عبور سیم‌های برق از جنبه‌های ضروری است که هر برقکار باید به آن دست پیدا کند.

فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو، صفر تا صد تابلو برق