روشنایی و نورپردازی طلافروشی، فروشگاه جواهرات و نقره

به نظر می رسد ، مزایای ارزشمندی در استفاده از کاشی فرش وجود دارد. وجود خاک روی سطح ویترین باعث کاهش توجه مشتریان به کالاها میگردد. نورپردازی نقش مهمی در نمایش کالاها و دکوراسیون طلافروشی دارد. زیبایی دکوراسیون و امنیت در زمان دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی لازم و ضروری است. چگونه در بازیهای آنلاین امنیت خود را حفظ کنیم؟ همچنین به دلیل قدیمی بودن پاساژ و عدم امنیت دیوارهای مشترک بین مغازه ها، درخواست برقراری امنیت و مسلح کردن دیوارها و حفظ کامل امنیت نیز جزو خواسته های کارفرما در اولویت کار ما قرار گرفت. در بازسازی واحد تجاری آقای پاکنهاد برای حفظ امنیت دیوارهای مغازه فرایند مسلح سازی دیوارهای مشترک را با مش میلگرد و ورق و در نهایت رابیتس بندی و گچ کاری روی آن شروع طراحی داخلی طلا فروشی کردیم. در نهایت نیز کارهای دکوراسیون آنجا را هم با ترکیبی از لمسه کاری، ابزارهای پلی اورتان آماده، پتینه کاری سقف، قاب سازی های گچی روی دیوار و آینه ی دکوراتیو داخل آن انجام دادیم، کلیه ویترین ها و کاور گاوصندوق و همچنین ویترین ورودی مغازه و در ورودی که کار نجاری با چوب و ورق MDF روکش چوب بلوط و رنگ وایت واش صورت پذیرفت.

چنانچه از لامپ مهتابی برای نورپردازی فضای طلافروشی استفاده نمودید این نور باعث میشود تا رنگ طلا و جواهر به خوبی نشان داده نشود به همین علت خریدار حس میکند که این محصول مرغوب نیست و برای خرید آن دو دل میشود. چرا که نورپردازی متناسب با طراحی ویترین می تواند فضای خوبی برای جذب مشتری به داخل مغازه باشد . اگر بهترین نورپردازی را برای طلافروشی خود میخواهید، استفاده از چراغهای الایدی اولین چیزی است که باید به آن فکر کنید. یکی از فواید استفاده از MDF ماندگاری، مقاومت قابل قبول و همچنین تنوع رنگی بسیار بالایی است که این متریال دارد و زیبایی فروشگاه شما را دوبرابر میکند. به همین ترتیب در طراحی ویترین های داخلی مغازه طلا فروشی نیز به همین اندازه حساسیت نشان دهید،چرا که پس از جذب مشتری ویترین های شما عامل اصلی انتخاب مشتری برای خرید از مغازه ی شما می باشند. نورپردازی در طراحی داخلی رستوران هم بسیار مؤثر است البته بسته به نوع موقعیت رستوران، نوع نورپردازی هم کاملاً با یکدیگر فرق دارد. تولیدکنندگان این محصولات برای چسبندگی بیشتر این لایهها به یکدیگر از (PVB) استفاده میکنند که این امر سبب میشود تا در زمان ضربه و یا شکسته شدن شیشهها بدون تفکیک از یکدیگر تنها در محل خود خرد شوند.

همچنین می توانید بر اساس سلیقه ای که دارید از انواع رنگ ها استفاده کنید. متخصصان طراحی داخلی در شرکت طراحی داخلی مهران طاهری هنگام طراحی ویترین، علاوه بر مباحث زیباییشناختی، مسائل امنیتی را نیز رعایت میکنند تا هیچگونه مشکلی برای صاحبان این نوع کسبوکار به وجود نیاید. اما اگر قرار باشد بگوییم بهترین نوع عیار برای خرید ایرانی ها چیست؟ مزایای شیشه رنگی بین کابینت چیست؟ در حالت کلی شیشه های رنگی بین کابینتی دقیقا در فضای خالی بین کابینت ها نصب می گردند که باعث زیبایی چندین برابر آشپزخانه می شوند، که مراحل نصب این شیشه ها در چند مرحله تخصصی انجام میشود. کفپوش مدولار: که به کاشی فرش یا کفپوش مدولار معروف است.مقاوم در برابر حرارت و رطوبت بالا است. به خصوص اگر این فضا طلافروشی باشد و هدف از نورپردازی دو برابر کردن زرق و برق طلاجات و جواهرات داخل ویترین باشد. اولین تصویری که مشتریان از طلافروشی میبینند ویترین مغازه است.

لازم است که یا استفاده از رنگ های طلایی و نقره ای را به حداکثر مقدار ممکن برسانید و یا آن که از دیگر رنگ هایی که متضاد این دو رنگ هستند نیز استفاده کنید. از سایر فروشگاه های جواهرات دیدن کنید و به هر نوع طرح کف و یا سایر ویژگی هایی که به نظر شماخوب می رسد، دقت کنید. برای لوگوهای طلا فروشی اکثرا شما میتوانید از این نوع فونت ها استفاده کرده و ظاهری ساده در عین حال جذاب به فروشگاه خود بدهید. اگر فروشگاه شما شلوغ است حتماً فضاهایی برای استراحت مشتریان در نظر بگیرید مثلاً ایجاد یک مبلمان خوب و راحت میتواند مناسب باشد.

در یک صرافی ممکن است بخشهای مختلفی وجود داشته باشد لذا حتماً با استفاده از پارتیشنبندی و … ویترین جلوی مغازه که معمولا به وسیله شیشه های ضد ضربه و مستحکم از فضای بیرون مرز بندی شده اند، نمایانگر جدیدترین محصولات فروشگاه می باشند و بایستی از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد تا طلا و جواهرات به تفکیک دسته بندی انگشتر، گردنبند و غیره در آن با ترتیب قرار بگیرند. پیوستگی و یک دست بودن نور خود باعث افزایش جذابیت و زیبایی نورپردازی فروشگاه شما میشود. مصرف انرژی آنها بسیار پایین است و شما میتوانید هر طوری که دوست دارید از آنها در نورپردازی ویترینهای داخل مغازه استفاده کنید.

گزینه های نورپردازی شامل نور محیطی، نورهای تاکیدی، نورهای داخل قفسه ها، نور داخل ویترین، نورهای نقطه ای و نورهای ظریف که فقط بر روی یک جواهر خاص تاکید دارد، می باشد. همچنین باعث جلب توجه به محصولاتی که نور لوستر روی آن میتابد؛ میشود. بهترین راه برای آگاهی از آخرین اخبار، متدها و شیوههای روشنایی و نورپردازی، مطالعه مجله اکووات است که اطلاعات مرتبط با روشنایی و نورپردازی شما را به روز نگاه میدارد. نورپردازی میتواند در دکوراسیون داخلی مغازه شما غوغا کند به شرط آن که از آن درست استفاده شود. اکثر پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی ها با کاشی فرش انجام شده است و از انتخاب آنها راضی نیز هستند.

به طور مثال نیاز نیست که تمامی قفسه ها و یا قسمت های موجود در طلافروشی به صورت مستطیلی شکل باشند. حتما میدانید که نور خورشید باکیفیتترین و بهترین نور موجود در طبیعت است که چشم ما با آن سازگار است. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی می تواند با مشورت با دکوراتور های مختلفی انجام شود. در طراحی داخلی رستوران سنتی دقت کنید که حس قدیمی بودن، حس سنتی بودن در مشتری شما تداعی شود. اما نکته خیلی مهم این است که ممکن است مغازه شما در کنار بسیاری از مغازههای دیگر قرارگرفته باشد لذا حتماً در طراحی ویترین مغازه سعی کنید تفاوت را ایجاد کنید مثلاً تصویر بالا که میتوانید از یک فانوس آویز برای نمایش دادن کفشهایتان استفاده کنید.

دلیل دیگر این است که کاشی های فرش احساس گرما و کاهش صدا را ایجاد می کنند. نورپردازی مناسب و حرفهای احتمال خرید از مغازه را افزایش میدهند چراکه این مغازهها احساس امنیت را در مشتریان به وجود میآورند و در مغازههای کمنور به دلیل اینکه اجناس بهخوبی قابلرؤیت نیستند مشتریان هم تمایلی به خرید نخواهند داشت. داشتن ویترین شیک و دکوراسیون عالی در طلافروشی فوق العاده حائز اهمیت است و ارتباط مستقیمی با جذب مشتری و افزایش فروش دارد. به خاطر داشته باشید که هدف از تزیین زیورآلات به نمایش گذاشتن تکه های طلا است نه صرفاً نمایش دکوراسیون. برای ویترین مغازه هم با سفارش یک گاوصندوق آسانسوری که به صورت سفارشی متناسب با فضای آن جا ساخته شد.

ظاهر دکوراسیون طلافروشی اولین تجربهای است که مشتریان از فروشگاه بهدست میآورند. متخصصین روشنایی و مهندسینی که در حال طراحی لامپ و چراغ LED هستند، به دنبال رسیدن به نزدیکترین نور ممکن به نور خورشید هستند. اگر مساحت طلافروشی شما به اندازهای است که امکانش هست تا قسمتی از محیط داخلی آن را با استفاده از چراغ های آویز و همچنین لوستر تزیینی روشن کنید، بهتر است این کار را در زمان طراحی داخلی طلا فروشی انجام دهید. این که چه چراغی را برای تامین روشنایی عمومی طلافروشی خود انتخاب کنید بیشتر از هر چیز دیگری به ارتفاع سقف شما بستگی دارد. اولین چیزی که مشتری شما با آن مواجه خواهد شد، ویترین مغازه است لذا سعی کنید که در ابتدا از کالاهای لوکس خود در آن استفاده کرده و با نورپردازی زیبا بر روی هر محصول، سعی در نشان دادن هر چه بیشتر آن محصول شوید. روشنایی و نورپردازی طلافروشی، فروشگاه جواهرات و نقره موضوعی است که مقداری از آن چه که ممکن است فکرش را بکنید پیچیدهتر است و بعید است بتوانید با انتخاب چند لامپ آفتابی و چند چراغ توکار پر نور، به روشنایی مورد نظر خود برسید. اکثر برندها با تمرکز بر روی مورد اول، مورد دوم را به فراموشی میسپارند.

ویترین و دکوراسیون مغازههای طلافروشی کوچک با مغازههای بزرگ تفاوت دارد، زیرا در مغازههای بزرگ امکان ایجاد انواع دکوراسیون برای طراحان داخلی وجود دارد. طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی پوراحمد در گلسار رشت به سبک کلاسیک در سال 1396 توسط گروه طرح و ساخت شرکت نقش مهراز طراحی شد. این شیشه برای ساخت جعبه سایر مغازه ها بسیار مقرون به صرفه است اما عملا هیچ ایمنی ندارد و برای شکستن شیشه به چندین قطعه بزرگ فقط به حداقل نیرو نیاز است. بهترین ویترین برای طلا فروشی ویترینی است که بدون نیاز به دراوردن طلا از آن بطور مداوم ، مشتریان قادر به مشاهده محصول باشند و هرگاه تصمیم نهایی برای خرید گرفتند بتوانند آن را در اختیار داشته باشند .